En shopaholics bekännelser

Bion igår var riktigt bra, men även om jag ger den bland de högsta betygen så hade jag faktiskt ändå förväntat mig lite mer av filmen men i bra sällskap så går all film att se på. Tack för en trevlig kväll flickor!

Idag skulle jag ha gått 7-12 men fick sluta redan vid 11, så nu har jag precis tryckt i mig lite lunch så nu7 blir det snart en promenad för den lunchen jag åt idag var inte allt för nyttig och fiberrik!;)

Fredag idag, vilket innebär att det går massor med bra program på tvn ikväll så roligare än så tänker jag inte vara ikväll. Tråkig får man vara ibland, ska ju även jobba imorgon så då är det bra att vara utvilad.

Det var allt för den här gången!
Ha en fortsatt bra dag. Puss o Kram =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0