MVC besök

Nu har jag bokat mitt första MVC besök :) Besöket för inskrivning med hälsosamtal, rådgivning och lite sånt! Känns spännande. Ska dit den 10e augusti så det är ett tag kvar och då kommer jag alltså vara i vecka 10+2 dgr, alltså redan inne på vecka 11. Tiden går så fort, så fort!

Nu har jag snart hunnit med att avnjuta mina timmar så snart ska jag cykla ner till jobbet igen och jobba kvällen! Måste förbi lägenheten en sväng innan också och ica. Så det är väl tid nog att börja nu! =)

Man blir lite nervös inför första gången.
Nån som har lite info att dela med sig om första träffen?


Kommentarer
Ida

Jag har en hel bok. Jag har ju jobbat mycket med det där i skolan och varit med barnmorskor och det blir mitt projektarbete i trean. Så det är bara att fråga :)

2009-07-21 @ 17:17:43
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0