Katt :D

Harklar mig lite för den dåliga uppdateringen men har haft att göra så det har bara inte funnits någon tid till att skriva något i bloggen, tyvärr!

Har bland annat letat efter en katt under tiden då jag inte bloggat och har äntligen hittat en som jag ska åka och kolla på nu på söndag! Hur söt som helst :D En långhårig bondkatt, hona :)



 

Jag antar att ni kan gissa er till vilken katt det är ;) Söt va?:D


Annat som hänt? Lägenheten har blivit aningens tommare så jag har köpt mig en ny tvbänk och en ny hallmöbel. Möbeln till hallen är monterad och klar men tvbänken är aningens mer avancerad så den ska jag och pappa bygga ihop imorgon ;)

Också har jag köpt mig en ny dator! ÄNTLIGEN!!!
Och på måndag kommer mormor så då kanske jag har turen att få en soffa också ;)

Nu har jag precis varit och handlat middag så det blir grillat ikväll med diverse go saker till!;)
Ha en bra kväll!



Kommentarer
Anonym

varför har lägenheten blive tommare

2009-08-03 @ 18:42:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0