Massa plugg!

Nu har vi kommit igång på riktigt med skolarbetet i skolan. Blir mer och mer för varje dag som går nu för min del eftersom att jag har en del att ta igen, men jag tycker att det går jätte bra =) Fick en hel hög med uppgifter i vård och omsorgnad idag men är strax klar!;) Tur man har läshuvud ^^ Eller? haha. Nämen jag tycker att det verkar jätte intressant och därför går det ju bättre också. Klurigast är väl matten, men som tur är så har jag bara ett kapitel kvar där som jag strax har betat av, sen är jag fri från matematiken, happy me!

Så i helgen blir det  väl jobb och en hel del plugg kan jag tänka mig =) Jobb ikväll 16.30-20.30 och imorgon mellan 10.45-20.15! Ska jobba på söndag också men hade tänkt att få bort det passet så jag har lite tid till att plugga också. Vill ju kunna sova ut i helgen så då blir det nog bäst om jag byter bort det passet.

Nu ska jag återgå till intervju frågorna som ska ställas till mormor i helgen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0