Trötter

Ja, så hade man avverkat ett par timmar på jobbet! Som vanligt är de snål med timmarna där så jag fick komma in tidigare och börja jobba redan vid 16 tiden, en halvtimme tidigare vill säga så lite "bonus" iallafall =) Fullt ös som vanligt också, men det gick bra! Känns skönt att jag slutar om 3 veckor!! =D

Nu ska jag alldeles strax gå och sova. Har knaprat på hela saltgurkor sen jag kom hem ;) Haha, jätte gott ju! Och en näve polly har jag också lyckats stoppa i mig. Men nu börjar ögonlocken kämpa emot å då ska man inte stoppa i sig mer godsaker för sockret gör en mäniska piggare! Och jag vill verkligen inte bli pigg nu, vill lägga mig och soooova =)

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0