Röda kinder!

Har precis varit på en promenad med mamma och elsa i denna kyla. Hela tio minus grader har vi men det var ändå skönt och friskt att få vara ute och röra på sig. :) Tycker ändå det är mysigt när kylan biter riktigt i kinderna och när man kommer in känner man har man fort blir varm igen. Känns som om att man skulle kunna steka omeletten där som jag strax ska göra till lunch! :-P

Sedan ska jag iväg och jobba så jag svarar på frågorna ikväll!
Så passa på att ställ frågor nu medans jag är borta, ni vet ju vad som är sagt ;-)
Ställ precis vilken fråga du vill som rör mig HÄR!


Kommentarer
jossan

Vad säger pappan? Kommer han vara delaktig? Tack för en b

2009-12-03 @ 13:16:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0