Pigmentrand

Det här med pigmentränder har jag hört massa olika om och jag har inte den blekaste om vad man ska lita på och inte! Såhär säger teorin: Lång, tydlig rand är pojke. Ingen rand är en flicka.
Jag har dock fått lära mig att om randen är skarp och åt det röda hållet så ska det vara en flicka. Och tvärtom då det är en pojke? Svag "grå/blå" rand.
Vad säger ni om detta? Vad har ni fått höra kring pigmentränder?
Min är inte särskilt lång, men den är tydlig och åt det röda hållet. Detta är faktiskt ett av de få symtomen som misstämmer på mig om det är en flicka! =) De flesta andra har stämt in på en liten tjej, se här.
Dessa test är som vanligt bara för skojs skull och jag tycker det är roligt att spekulera i vad det kan vara där inne! Måste ju även tillägga att jag är sååå extremt nyfiken så jag kan inte låta bli!



Okej .. Fullt sååå tydlig är den kanske inte! =) Men det syns att jag har en iallafall.

Min kära lilla mage till utseendet:
Klotrund låg mage med (tydlig eller inte?) pigmentrand.


Kommentarer
Anonym

Ja du bruden nu är det inte långt kvar tills junior kommer, längtar tills den dagen man få snusa på ditt lilla underverk ;)

2009-12-18 @ 15:29:13
-c-

Jag fick aldrig någon rand med pojken. Med flikkan däremot fick jag en väldans tydlig rand som fanns kvar lääänge efter förlossningen. Den var väldigt tydlig men gick mer åt de mörka hållet. Typ brun, om jag minns rätt. Efteråt då magen sjunk ihops så var den väldigt mörk iaf =)

2009-12-19 @ 23:47:22
URL: http://-c-.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0