Nöjd!

Tusen tack till sanna som anordnade tävlingen så att jag fick mig en ny design! ;) Är toknöjd nu när jag fått lägga till mina saker i menyn :) Riktigt nice blev det, håller ni inte med? Inte för mkt detaljer utan bara lite små saker. Dock så skulle jag kanske ha vilja hatt med bilder på bebisen i magen men jag har ju min lilla babyticker så den fär räcka! :) Bebis inne i magen ser ju faktiskt ut olika från dag till dag nu mera, och även min mage!

Idag ska jag iväg och jobba mellan 10-19.30! Ska faktiskt bli riktigt skönt. :D Har inte jobbat mycket alls den här veckan så det var väl på tiden ;) Ikväll blir det antagligen singing bee som vanligt innan man hoppar i säng!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Sanna

Kul att du är nöjd!:)

2009-12-10 @ 12:37:21
URL: http://iintheflash.blogg.se/
Ett liv som Madelene-

Åh va fin den blev!!



Den va snygg innan också men det där med kategorierna var toppen!



Hoppas att allt är bra med dig!



//Madde

2009-12-10 @ 16:32:23
URL: http://madelenenilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0