Minus 21 grader !! Brrr ...

Fyfaan vad kallt det är ute! Termometern visar minus 21 grader !! Dra åt skogen säger jag bara. Jag som är så pass illa tvunget att gå till bussen idag också! Fy sjutton. Bäst man klär på sig ordentligt så att man inte får några köldskador för det vore ju inte alls roligt !!

Bäst man går och letar reda på några bra kläder redan nu tror jag !! =) Så är det jobb som gäller som vanligt mellan 11-20! Kommer nog hem rätt sent ikväll skulle jag tro, närmare tio tiden eftersom mamma och pappa ej kan hämta. De ska ha lilla julafton med karin och bengtarne så jag får nog ta 21:15 bussen om jag inte får gå tidigare och hinner med 20:15 bussen såklart. Det återstår att se!

Ha en bra dag och stanna inne i värmen ni som kan!!



Kommentarer
HUSnrNIO

Ja fy sjutton vad kallt det är! Här var det "bara" 14 minus imorse. Men det räckte allt. Ha en trevlig fredagkväll.

2009-12-18 @ 15:32:22
URL: http://hilajns.blogg.se/
Kristin

Tyckte den räckte gott och väl men nästa år blir de annat ;)

2009-12-18 @ 18:34:32
URL: http://kristinmyrankrans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0