Måndags mys

Tog mitt varv på stan förut som planerat och följde även med den äldre brodern och tipsade om lite klappisar! Den mindre brodern skulle gå med sin fru han, nykära som dom är så har dom inte riktigt släppt in oss andra i släkten helt än .. ;) Slängde även i mig en subway macka bmt innan jag gick vidare till jobbet, himelskt gott!!

Blev bara en 45 minuters jobb tror jag innan jag blev erbjuden att gå hem och självklart tackade jag ja, vem vill jobba nu under julveckan?! Finns ju mysigare saker att hitta på! Följde med mamma och pappa på bolaget eftersom jag slutade lagomt i tid då pappa också slutade. Sen hem och äta korv, slå in julklappar och nu har jag suttit och mumsat på kex och vindruvor .. :D Såååå gottit :)

Nu ska jag bara lyssna igenom ett par låtar sedan blir det sängen å läsa lite skvaller!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0