"Mamma till en mördare"

Sitter och kollar på en dokumentär nu som handlar om just som rubriken följer "mamma till en mördare". Dokumentärer och verklighets relaterade program kan ibland vara intressanta att se. Även om det inte ger så mycket till en själv så är det ändå "roligt" att veta hur andra har det ..

Har även hittat en sängmobil från fisher price som jag SKA ha!! ;)
Dock så vill jag helst köpa den begagnad då den kostar en bra peng i butik!



Så ser den ut! Någon som vet av en sådan får ni gärna slänga in en kommentar! =)



Kommentarer
Emma

Jag gick in på fisherprice och tänkte kolla på den där "sängmobilen" som du har på bilden, men jag hittade den inte.. Visst fanns den på hemsidan där, eller vart hittade du den där nånstans?

2009-12-08 @ 02:34:51
Carro

Hej Elin! Länge sen, hur går det på max? Kan förstå om det är slitsamt för dej nu när det inte är långt kvar! men du har MYCKET att se framemot sen även fast gudarna ska veta att det också är ett heltidsjobb med barn! ;) Vi har en sådan mobil som du har bild på, du skulle kunan få köpa våran om du vill? Måste bara leta nere i källaren isåfall :D KRAM!

2009-12-08 @ 20:47:28
URL: http://hessel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0