Lyckad bakning!

Hey, I made it! ;-) Jag brukar sällan lyckas med mina imuplsbakningar, antingen brukar de inte bli riktigt färdiga eller tvärtom .. Men dessa blev perfetk! Okej, kanske lite för feta men vad gör det? Då finns det ju bara mer att äta i och mer att njuta av ;-) Så jag är ritkigt nöjd!
3 fulla påsar blev det så av min sats får man väl ut en cirka 35-40 st? Något sådant, alldeles lagomt!

Sitter här och gäspar i mörkret .. :-| Helt sjukt att det redan är mörkt ute!!
Frågan är vad man ska hitta på för att hålla sig vaken? Ha ha. Det får nog bli en promenad, dock så är inte isbanan och kylan lockande alls men men. Röra på sig bör man annars dör man! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0