Lycka för andra

Har suttit och sett på repriserna av bonde söker fru som planerat! Måste säga att det hade väl gått som man trott för de flesta. :) De enda paret man var lite osäker på var väl janne och åsa men nånstans så hade jag ändå på känn att det inte skulle hålla där. Thilde och stefan har ju varit solklara från början och pecka även så! Roger blir man nästan lite glad av att se att det höll där, bara för att han haft det så svårt stackarn!:) Annars så måste jag säga att man fick ju sig ett par rysningar när man såg på thilde och stefan, såååå söta! Kommer bli fina barn av dem!=) Håller ni med?

Jaa, nu väntar väl snart en middag. Har ätit tre julskinks mackor så jag skakar väl inte av hunger riktigt än :p Antar att det blir beställnings mat med tanke på att mamma inte är på topp. En pizza kanske? Det var längesen och skulle inte sitta fel!

Ikväll blir man väl bara hemma som vanligt med tanke på febern också. Tänkte hyra den nya wallander filmen och se på den något iallafall, sen ska jag nog lösa lite korsord om jag orkar! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0