Kodmallar gör mig snurrig i skallen

Nu står ögonen snart i kors efter att ha hållt på med koldmallarna igen. :) Tycker faktiskt att det är riktigt roligt! Idag ändrade jag lite i kategorierna och gjorde den mer personlig. Som ni ser! Delade upp den i tre olika kategorier med under rubriker. Riktigt nöjd men vill ha den under profil texten där jag har "mina besökare" nu som ska bort! Men någonstans i stilmallen är det fel typsnitt på texten och det får jag inte riktigt till dock.. :p Vet inte vad som är vad i stilmallen! Kodmallarna är helt klart lättare att ta i tu med.
Om det är någon som vet något kring detta så hojta till ;)

Nu ska jag ta lite kvällsfika innan jag lägger mig!
Och glöm inte frågestunden ett par inlägg nedan! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0