Julklappar och julgran

Ja, det blev precis som vi tänkt oss idag! :) Birsta, slå in julklappar, äta "söndags stek" och sedan klä granen! Var även och träffade myran, elias och tomas en sväng där emellan! Men elias var inge rolig idag, grinolle ;)
Nu har mamma, jennifer och linus hyrt en film som dom ska se, jag är med på ett hörn också men jag brukar sätta mig på tvären direkt om det inte är svenskt men jag tjuvtittar lite då och då! :p


Julgranen och massa julklappar! Faktiskt inte såå spännande för jag vet vad det ligger i precis vart enda litet paket, till och med mina egna. :p Haha! Men jag och mamma kom överens om det, men för spänningens skull så säger jag inte vad jag fått förän julafton. ;)

Vilda har faktiskt inte sett granen klädd ännu men hon tyckte att den var jätte skoj "naken" så jag misstänker att den är tio gånger så roligare nu med julkulor och glitter på! Och dessutom alla paketen med snören, suck .. Vi får väl se när vi vaknar imorgon bitti ;)

Nu; Äta lite chips, dricka pärsonsoda och bli ännu fetare! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0