Juldagen

Får man säga att det är lugnt och skönt här hemma i mammas och pappas hus nu när familjen brundin åkt? ;) Känns lite dumt att säga faktiskt men det blir genast oerhört lugnt då de åker, mest på grund av att elma är borta tror jag! Tänk att såhär ska man ha det i flera år framöver, men man vänjer ju sig på ett annat sätt. Främmande är trevligt ett tag men sitt eget barn ska man väl orka stå ut med får jag hoppas!:) Haha! Men det råder det inga tvivel om, mitt barn får leva rövare hela livet om det nu skulle vara så!

Juldagen har varit en slapp dag. Vi gick ut på en promenad ner till ica och inhandlade det som saknas till dagens middag och även lite lunch, korv med bröd! Jag fick i mig hela 4 st! :o Det börjar vända känns det som. Förut kunde jag inte äta mer än några tuggor men nu gör jag som de allra flesta gravida kvinnor, äter som en häst !! =)
Sedan har vi spelat lite kort och haft det allmänt trevligt, och såklart ätit porterstek med pärer och sås till middag som alla tidigare år! Mums.

Resten av kvällen kommer att spenderas i mycket lugn takt. Tror vi skulle spela familjegeni också, trevligt!
Imorgon väntas det jobb igen, 12-21. Endast en fjuttig liten vecka kvar nu!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0