Julaftons morgon!

Jag vet inte riktigt vad som är fel men jag tror att jag är alldeles för van att ligga på madrass hemma hos mor och far så när jag väl får sova i en säng, som ja gjorde inatt, så vaknar jag med världens värk i ryggen kl 05:45! Bättre nätter har man ju haft =)

När jag vaknade så var iallafall hela truppen uppe, förutom mina bröder förstås. Det blev julfrukost, risgrynsgröt för alla utom jag som inte äter "något med klumpar", har aldrig lärt mig det och vill inte prova igen heller för jag vet hur det går :p Mannagrynsgröt är helt okej då den är slät men idag fick det duga med en skål cherrios för mig! Och såklart en sledda med ost på och lite apelsin juice. Gottit!

Kusinerna och gänger kommer runt 12 tiden nu på förmiddagen och innan dess ska vi väl ha hunnit avverka en promenad. Måste se om det finns vita strumpbyxor nere på ica! Sedan är det ju julmaten som ska fixas i ordning och sen rullar julafton på i vanlig ordning! Super mysigt.

Tusen tack för alla kommentarer om min "lilla" mage! =) Så snälla ni är!
God jul på er alla, hoppas ni får många fina klappar och god julmat! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0