Julafton 2009

Som vanligt så har jag varit dålig med kameran även på självaste julafton men jag fick några bilder som beskriver min dag lite kort sammanfattat från morgon till kväll!



Emil drog fram skotern på julaftons morgon .. Vår fina, hela skoter! (Den går ju iaf)



Var på graven en sväng och gjorde julfint till min gammel mormor och gammel morfar



Vilda spanar genom fönstret när bilar kör i diket =)



Vilda tycket att terje var en intressant prick! Roliga leksaker hade han ju också (De låter ju så ..)




Julmaten slank ner väldigt bra i magen det här året !! =) Mums



Sen kom tomten med mååånga fina klappar till oss alla!



Mina julklappar! Till bebis: Pingu babygym och sängmobil.
Till mig: Våffeljärn chili dubbel, matberedare, tjocksockar & presenkort på ikea.

Nu ser vi på tomten är far till alla barnen! En riktig klassiker =)
Sedan blir det nog hoppa i säng. Hur har eran julafton varit?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0