Jag ser det snöar!!

Det var väl roligt hurra !! :D

Dock så är det desto väre med mig. Känner mig inte alls nå pigg och har jätte ont i både nacke och rygg.. :/ Skulle vilja ta en promenad med elsa i snö ovädret eftersom hon ska åka till gunilla sen (hennes kennel) och vara borta länge länge! Nu ska hon ju snart föda valpar vår lilla vovve :) Men hon kommer iallafall hit med valparna ngt och hälsar på vilket jag ser starkt fram emot! :D

Ska lägga mig och vila ett tag och sedan får jag se om jag hinner iväg ut med henne innan gunilla kommer för att hämta henne.



Kommentarer
Jennie

hejhej

fin blogg!

hur är allt med dej?

kram

2009-12-15 @ 12:37:27
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0