Gott nytt år!

Utanför fönstren smälls massor av fina raketer upp i luften och förvandlas till finfina fyrverkerier!
Vill önska er alla ett gott nytt år och hoppas att 2010 blir ett riktigt bra år fyllt med skojsligheter!





Jag har spenderat min sista dag på året 2009 hos karin och b-a tillsammans med mor och far!
Ätit god mat och spelat buzz med de vuxna samt ätit massor med godis och chipis, och druckit loka ;)

Vill tacka år 2009 för allt gott det medfört sig och välkomna det nya året med massa roliga saker:

- Bebis kommer
- Lillebror fyller 18
- Jag fyller 20
- Lillebror tar studenten
- Dop för bebis
- Första julen och först med allt för den lilla


2010 kommer helt utan tvekan att bli ett kanon år!
Nu ska jag sova, taxin kommer 06:30 och jag ska jobba mellan 7-16.
Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0