Fredag och idol final!

Godmorgon!

Till ännu en dag har man vaknat upp tidigt, pigg och allert. Har precis suttit i ett telefonsamtal så nu har jag det undanstökat iallafall :) Försäkringskassan ringde jag till igår så de ska ringa upp idag eller måndag! Känns super att ha det gjort iallafall, nu har jag gjort vad jag kan i nuläget!

Idag ska vi ut och gå en promenad lite senare och hämta ut mitt paket från littlekidscorner och förhoppningsvis så har avin från H&M kommit också så jag kan hämta ut det :) Hoppas! :D
Sedan har jag absolut inga planer alls! Eller idol finalen ska jag ju såklart se ikväll på tvn men det är ett tag fram tills dess ;) HEJA CALLE!!! <3 :D Tror han kan ta hem det här, faktiskt :)

Näe! Nu ska jag dricka lite vatten, mjölktetran var tom! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0