Föräldrautbildning hos försäkringskassan

Godmorgon!

Är vaken sen en timme tillbaka ungefär så har hunnit med att äta en liten frukost och vaknat till!
Vilda har gått ut och är väl på råttjakt som vanligt :p Och elsa hon står som ett frågetecken ute i hallen, dags att ta ut henne på en promenad tro?

Klockan 15:00 ska jag iallafall vara på försäkringskassan och gå en föräldrautbildning tror jag att det kallar det. Det är då alltså en liten utbildning om föräldrapenningen skulle jag gissa på! Har tusentals frågor att ställa men ska bara komma ihåg att skriva ner dem på ett papper för annars så har man väl glömt bort det under tiden då man suttit och lyssnat på babbel människorna. Dom brukar ju tyvärr inte vara så roliga att lyssna på, hoppas ialalfall att det kan vara någon glad, positiv och skämtsam så man känner att man fått ut något av de där 2 timmarna!

Nä, nog om detta. Det är vad jag ska göra idag iallafall och ingenting annat. Himlans trevligt :p Ska iallafall försöka se på julkalendern ikväll så man har sett åtminstone ett program och vet vad det är som går.
Någon som sett årets julkalender?

Jo just ja! Ska försöka lyckas övertala mamma om att åka på nordljus en sväng i njurunda innan också! *Tjat tjat*


Kommentarer
Sara

Hoppas att du får lite klarhet i det där med föräldrapenningen nu då... och att det är en trevligare person som håller utbildningen! Jag tycker själv att det är överdrivet krångligt allt som har med dem att göra! Ha det bra!

2009-12-08 @ 13:50:44
URL: http://saracla.blogg.se/
Angelica

Japp jag har sett ett program och den är värdelös tycker jag. Det blir verkligen bara värre och värre för varje år som går. Helt galet.

Fick du alla svar du vill om föräldrar penningen?

2009-12-08 @ 18:42:57
URL: http://mammaangiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0