Finns det inget mitt emellan?

Antingen snöar det utav bara farten från ovan eller så är det över 20 minus grader! Jag vill inte verka butter men vad fasiken det går ju inte att göra något ute i snön nu ändå när det är så pass kallt! Burra .. 10 minus är alldeles lagom, varför kan vi inte få det för?

Är ledig idag iallafall och har inte den blekaste om vad jag ska ta och hitta på! Igår kväll innan jag gick och la mig sa jag att jag skulle ner till lägenheten och kolla om det kommit nån såndär jätte rolig post. Men som termometern visar just nu så skulle inte tro det va!! Baka skulle man ju också ha gjort men vem ska gå och köpa ingredienserna då? Katten kanske ...

Gnällspik som man är. :p Men livet börjar inte vara lätt numera, är ständigt irriterad på allt och alla för att det är något som gör ont. Som jag sa, efter januari slut får den fanken ta och visa sig!! ;) Då är den lilla färsk men jag lär väl gå över i maxtid bara för att ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0