En vecka närmare jul ..

Helt otroligt! Det känns overkligt att det snart är fjärde advent och julafton! Man vet liksom inte vart tiden har tagit vägen, tycker inte att jag har hunnit med nånting alls den här månaden och snart är den dessutom nästan över!? Unbelievable.

Är ledig idag iallafall så tänkte faktiskt åka in till stan med 12:55 bussen och göra mamma sällskap! Hon ska köpa ett par julklappar och lite julkort, det är väl tids nog att posta dem snart. :) Egenligen känner jag mig inte på humör för det, men vad ska jag annars hitta på? Försäkringskassan verkar ju inte höra av sig med varken papper eller telefonsamtal SOM VANLIGT! Snart ger jag upp hoppet om någon föräldrapenning överhuvudtaget, ska det vara så svårt!? :s Åh, ibland undrar man verkligen vad det är för sorts människor som sitter där! Dom verkar ju inte kunna annat än att sitta på sin stol, för dom svarar ju inte ens på frågorna dom är anställda för att svara på!

Nej, nu ska jag sluta klaga och släppa in katten istället! :) Sedan börja göra mig klar för att gå ner till lägenheten. Känner definitivt inte för att gå på stan i min rosa veolur dress idag iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0