Det börjar gå mot vitare dagar!

Jaa, tacka gudarna för det höll jag på  att säga! Idag är det andra dagen som jag vaknar och ser ut genom fönstret och ser att det är vitt!! Underbart ju, men lite väl lite snö att hurra för men det är ju en bra början iallafall och nu kan det väl bara bli bättre! =) Smälter denna snö bort då vet jag inte vad jag tar mig till :p Jag vill ha massor med snö så vi kan åka pulka på julaftonsmorgon och bygga snögubbar och snölyktor =D

Nog om det! Har inget speciellt planerat idag vilket faktiskt känns oerhört skönt! =) Ska bara iväg och jobba sedan mellan 16.30-20.30 så det känns helt okej! Även om jag nu faktiskt skulle behöva lite fler timmar så får man tänka lite på sig själv och bebben i magen också. Vi måste ta det lugnt och vila tillsammans ibland!

Nu ska jag ta och duka fram lite frukost och njuta av den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0