Dan före dan ..

Can you feel it? I can't ..

Nej, ingen julstämning här inte! Förhoppningsvis smyger den sig på under dagen om vi har tur. Eller antagligen inte för mig, mer troligt att den infinner sig till kvällen då det som enligt traditionerna här hemma skas skinkan griljeras och julklapparna ska det rimmas på! :) Det är riktigt mysigt. Och äta lite julgodis!

Innan kvällen är på plats så ska jag strax iväg och klippa mig, sedan julhandla mat med mor och far och sedan ska jag iväg och jobba ett eftermiddags pass mellan 16:15-20:15. Sen får jag äääntligen komma hem igen och njuta av lite lugn jultid (förhoppningsvis).

Ha en bra dag och njut av dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0