Beställt till bebis

Tog mig friheten att beställa lite nödvändiga saker till bebis!
Har länge spanat in hemsidan och de har verkligen allt jag vill ha.



Allt från littlekidscorner.se

2-pack snuttefilt "tummen"
Babyfilt i mjuk fleece
Febertermometer 5 sek
Nagelvårdset snobben
Nappflaska 125 ml
(för vatten, saft osv.)

Snart saknas det inte alls mycket på bebis inköps lista!! =D
Kan sammanfatta den lite kort med vad som behövs köpas!

Skötbord med alla tillbehör
Badbalja
Kräkhanddukar
Bad handduk
Babysitter
Babygym(?)
(har önskat mig)
Baby olja, lotion, smörj osv.

Det går ju som en dans tycker jag! ;-) Inte alls mycket vi saknar.



Kommentarer
HUSnrNIO

Bra saker och skönt att ha en del av det som man behöver ha hemma avklarat:) Ha en trevlig andra advent.

2009-12-06 @ 13:24:21
URL: http://hilajns.blogg.se/
Nikita

badbalja och kräkhanddukar finns på ikea, för en billig peng och funkar utmärkt, sen kan jag tipsa om en sak som finns på barnens hus det är som en "ställning" man sätter ner i badbaljan så att bäbisen kan ligga på i badbaljan, den går på typ 200kr det blir rätt jobbigt å alltid hålla barnet i baljan, å den saken kan användas redan från då dem är små...

2009-12-06 @ 14:02:41
URL: http://nikital.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0