Slut på sommarjobbet!

Hade inte ens en tanke på att det faktiskt var min sista arbetsdag idag förän jag såg kvittenspapperet om vikarie kortet nu ikväll, hade helt glömt bort det! Det kändes som vilken annan dag som helst. Kommer antagligen att sakna det en del. Trivdes faktiskt riktigt bra där till slut även om jag aldrig trodde att jag skulle klara av att komma ihåg alla rutiner från början, mediciner, omvårdnader, dusch, städ inköp och allt vad det har inneburit. But ...... Hey I made it! =D

Sitter hemma hos mamma och pappa nu med katten också!=) Har ätit räkor, kex och druckit läsk. Mycket trevligt! Ska alldeles strax gå och lägga mig, det känns ju faktiskt att man har varit igång sedan 5 imorse idag med!

Lönen har kommit in på kontot nu från max också såg jag. Haha, snacka om att man inte har haft tid med att slösa något onödigt i sommar, dagarna har bara gått och jag har glömt bort självaste löningsdagen!!! Skärpning på den sidan ;) Ingen bil imorgon heller så det blir inte slösa pengar imorgon heller. Blir nog bara hemma här hos moder och fader. Ska jobba på max på eftermiddagen också..

Nä, det härt vart ett långt inlägg och bara prat om ingenting märker jag nu, fast jag egentligen bara ville säga godnatt. Dags att avsluta då tror jag!;)

Som sagt, det jag ville var att säga: Godnatt!:)


Kommentarer
Myran

haha, jaa max är bland en favorit hos oss :p Jaa tänk när han har blivit så stor :) guud han är redan en månad snart :O

2009-08-15 @ 08:21:22
URL: http://kristinmyrankrans.bloggagratis.se
Myran

Ja max är verkligen en favorit :) hehe! Jaa tänk att han är snart en månad :o

2009-08-15 @ 08:25:57
URL: http://kristinmyrankrans.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0