Jobb hela helgen

Den här helgen hade jag verkligen sett fram emot! Sköna, långa sovmornar och långa, goda frukost stunder, men så blev naturligtvis inte fallet! Igår så ringde dom vid 7 tiden på morgonen från service huset och hörde om jag inte kunde jobba mellan 7-12. Visst, klart jag kunde göra det! Med trötta ögon och hungrig mun så snabbade jag ner till jobbet och satt igång, helt utan krångel. När jag sedan slutat där så var det bara hem och äta som gällde för sedan väntade max jobb.

Idag är det samma visa igen. Kom hem från service huset för ett litet tag sen och har hunnit slänga i mig lite mat. Nu ska jag alldeles strax göra mig klar för max jobb, like always.

Hemma vid åtta ikväll men det lär nog inte bli någon uppdatering då inte :p Är alldeles för seg och lat redan nu och imorgon väntar jobb igen så syns väl och hörs då antagligen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0