Bad day

Idag är ingen bra dag för en elin. Det började redan imorse med att vilda är på en från det att man springer upp på toa och sen går och lägger sig igen. Det går bara inte att somna om! Då går man ungefär som i sömnen in till köket och ska försöka hitta något intressant till frukost vilket är praktikst omöjligt för en nyvaken människa! Så det fick bli en svag frukost. Lunchen var inte bättre den heller, en tallrik pyttipanna och en sovstund.

På detta har jag jävligt ont i magen och ska jobba kvällen, IGEN!! Jag kommer att jobba i sömnen.
Och inte nog med det så ska jag börja äta receptskrivna tabletter igen för mit ferritin värde (järndepåer)
Usch, vad jag klagar! Men en trött elin med allt detta är ingen bra kombination.

Bad day!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0