Allt eller inget

Förlåt, men jag bara känner att jag måste! Är less på allt vad jobb heter och innebär. Har varken orken eller lusten men allt tränger ju på. Ja, hur länge orkar man egentligen? Ni som vet vad jag jobbar med vet att det påverkar en både fysiskt och psykiskt.

Pappa får iallafall presenteras som dagens hjälte! Han räddade min kväll med att hämta mig på jobbet och sedan köpa massor med chips och godis! Som pricken över i:et hyrde vi den nya wallander "tjuven" också! Fredagsmys :)

Detta nöjer jag mig med för ikväll. Är ju trots allt bara 9 timmar kvar tills jag börjar jobba igen ...

Godnatt


Kommentarer
Ida

Usch du jobbar alldeles för mycket Elin! Man måste vila också. Hur ser det ut i Höst för dig?

2009-08-22 @ 12:54:39
URL: http://sjida.blogg.se/
Ida

Jamen det låter ju bra! :) Vad kommer du få för bidrag då?

2009-08-22 @ 19:27:04
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0