Skola

Jaha, så var man tillbaka till skolan igen! Känns ganska bra faktiskt förutom att jag fick reda på att vi ska ha nationella prov i engelska på fredag! :( Uppsats skrivning är jag väl rätt bra på men på engelska vette tusan, men det får gå som det går! Ett godkänt så är jag nöjd sedan, strävar absolut inte efter något högre i det ämnet.

Tungt att kliva upp imorse
men det är bara att pallra sig upp. Lång väg att åka men börjar bli van, ska dit ikväll också så det blir ingen uppdatering ikväll heller. Blir passa lill pojken ikväll igen :-D

Nu ska jag gå till de andras matte lektion och vara lite social! Sedan är det idrott, usch och fy! Men klart att man måste ju göra sånt ibland med ;)

Ha en bra dag! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0