På bättringsvägen..

Idag har jag fakiskt inte känt mig så illamående alls mer än lite huvudvärk som verkar sitta i bra länge men sånt kan man leva med, så länge jag får behålla maten och näringen i kroppen så är jag nöjd!

Vart såklart en långpromenad i solen med mamma och elsa idag igen, så himla skönt!! Sedan tog jag det lugnt med en glass framför datorn och sedan väntade storhandling och sedan övningskörde jag ikväll med pappa. Helt okej dag det!!

Nu sitter jag och väntar på att lönen ska ramla in på kontot eftersom max gjort missen IGEN att inte skicka lönespecifikationen i tid, ibland är det riktigt irriterande faktiskt! Dumma människor, ska det vara svårt i dagens läge då datorerna gör det mesta av jobbet!?

Under tiden medans jag väntar på det överväger jag bästa körskolan. Ska iallafall byta trafikskola nu har jag bestämt mig! Från att klara 67 rätt av 70 på en fas till att ha 63 rätt, och från att klara varje fas 2 ggr till att klara det gång. Låter det inte lockande?

Men vilken trafikskola då? Ni som har erfarenhet får gärna hjälpa till ;)
Stenstans trafikskola
City trafikskola
M trafikskola


Kommentarer
Jessica

Vart har du gått nu då?

2009-04-15 @ 00:10:47
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Jessica

Jag tycker att traffiq var bra, men där tror jag inte du kan få koder så du kan sitta och göra faserna hemifrån. Stenstan kan ta ut fler körlekioner än vad du behöver, det jag har hört om city så är de typ löpandeband, du får den som är ledig och ibland vet de inte vad du har gjort för de hinner inte läsa igenom papperet. M har jag bara hört bra om, iallafall när det gäller att ta MC-kort.

2009-04-15 @ 08:58:43
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
sandra

stenstan var jätte bra! Bytte till dem från checkes för dem vari nte så bra tyckte jag. Men stenstan är jag otroligt nöjd med.

2009-04-15 @ 13:57:45
URL: http://metrobloggen.se/hurricane
Carro A

Har du lönespecen på posten kommer den alltid sent! Det ÄR så, har med posten att göra. Säg åt Andreas att du vill ha den på mejl så kommer den några dagar innan. Mycket bättre!

2009-04-16 @ 05:19:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0