Tankar..

Usch, vad äckligt less jag är på allt just nu! Jag vill bara till stockholm och leva mitt liv. Vill inte gå i skola, vill inte plugga, orken finns inte där! Den kommer antagligen att finnas där om ett par år men usch nää! Jag vill verkligen inte. Jag har några funderingar över vad jag ska göra och ska ta itu med allt på onsdag efter skolan då jag slutar tidigt!

Känns bara så meningslöst att gå de här 2 åren då jag ändå inte får ut så mycket av det. Det enda som gör att jag vill gå kvar är att jag en vacker dag kommer att gå ut som en vacker student, och utan bekymmer kunna plugga vidare den dag då jag känner för det! Men känner jag mig själv rätt så kommer jag inte sätta min fot på en skola en gång till efter att jag tagit studenten..

Tankar och funderingar!
Får väl se hur det blir, sånt här löser sig alltid =)

Godnatt gott folk!  Nu ska jag sova och peppa för prov HEHE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0