sliten

Skola idag som vanligt. Trött som fan när jag klev upp imorse med tanke på att jag somnade runt 3 tiden och klev upp vid 6. Men det var bara att bita ihop och kliva upp ;) Började skoldagen med ett nytt ämne idag: Projekt och företagande. Verkar faktiskt rätt kul. Vi delade in oss i grupper som vi ska skapa en affärsidé med och sen driva en liten verksamhet tillsammans i gruppen. Kan nog bli rätt kul för jag bokade in mig med sköna typer, julia och alex :D Sen rullade dagen på i vanligt takt.

Tog 14.00 bussen hem och just idag blev resan lite annorlunda. :p Det är småungar som hoppar på vid allsta skola och en av dom skulle av på rånavägen. Lill killen glömde att plinga på stopp knappen så chauffören körde bara förbi, också började lill killen att grina :p haha, var lite gulligt! Fick säga till chauffören att han skulle vända och skjutsa hem honom sen vart det frid och fröjd :)

Kom hem ganska nyligen och ska strax ta och packa gympaväskan med ombyte för idrotten imorgon! Hatar skol idrotten men ska jag ha något betyg så får man allt härda!

Ikväll vet jag inte vad som händer.. Antagligen bara lugnt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0