skola

Hej och hå!

Somnade astidigt igårkväll därför jag inte uppdaterade något. Men var iallafall hos jannina och tog det lugnt. Var ute lite och knäppte lite kort o sådär haha ;) Sen åkte jag hem vid åtta och käkade sen vart det sängen direkt. 21.30 sov jag som en sten :p

Skola idag som vanligt. As trött på bussen. Satt och sov hela vägen :p haha. Näringslära på morgonen sen hade vi hål, och har det fortfarande. Nästa lektion börjar kl 14.00 :| Vet fan inte vad vi ska göra tills dess men det brukar ju alltid lösa sig ;) Sitter förtillfället i datasalen med simon andreas alex och johnny iallafall.

Efter skolan ska jag och mamma till pleasure och byta piercing åt mig. Ska ha en stav istället för ringen för jag får inte ha ring i skolan då vi har restaurang tid och det är lite svårt att tejpa över ringen så det blir bättre med en stav men sen när det har läkt riktigt så ska jag byta tillbaka till ring igen! :D

Och ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Den som känner för att hitta på något får ju gärna höra av sig :) Telefonen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0