hos ida

Hej på er!

Sitter hos ida nu och tog mig en titt på internet nu medans hon håller på att göra sig klar för kvällen!
Badade jacuzzi förut och knäppte lite bilder. Laddar upp dem imorn på http://epmn.bilddagboken.se
Kom nästan precis hem till henne igen efter att vi varit på en pizzera på kuben och käkat kebab! mums;)
Om cirka en och en halv timme så ska jag gå och möta isabelle och gå ner till jobbet!
Får väl se hur det går att jobba inatt med tanke på att jag inte sovit något under dagen idag..
Men det ska nog gå bra hoppas jag =D Brukar iaf göra det ;) Pappa hämtar mig vid 06.00 sen blir det hem direkt och käka frukost och fixa till sig lite snabbt sen blire in till stan igen och sätta sig på bussen mot bollnäs! Lär väl sova hela vägen men äsh :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0