Godmorgon

Godmorgon Sverige!

Antar att jag har sovit aningens för länge idag men med tanke på att jag sovit väldigt dåligt om nätterna enda sen i fredags så hade jag ju faktiskt en del sömn att ta igen!:) Så varför inte göra det en dag som denna?

Igår eftermiddag blev det precis som planerat! Jag lagade middag åt mig, mamma och linus. Det fick bli kyckling med ris och currysås!:D Svin gott blev det ;) Sedan efter det så åkte vi till ICA MAXI och storhandlade och kom inte hem förän 21.30!:o Haha, men jag vet vad det berodde på ;) Mamma blev stoppad av en säljare och efter en halvtimme ungefär så hade båda mamma och pappa ett abonnemang  "tela till vänner", en ny mobil och ett nytt telefonnummer! Så det kan gå hörni ;) Väl hemma så blev det bara packa upp grejerna och hoppa i säng! Kollade på grabben i graven bredvid också innan jag somnade :)

Idag har jag en del grejer
att ta itu med! Ska bland annat mejla en lärare på iv som jag hade kontakt med under tiden då jag gick på iv men bara praktiserade. Sen ska jag in till stan en snabbis och köpa ett par legins som ser ut som ett par stuprörsjeans, skit snygga! Efter det tänkte jag hinna in en sväng på Max också!

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0