Fullbokad

Så var helgen fullbokad.
Från noll till toppen liksom!

Blev inringd för jobb idag vid 4 på eftermiddagen, så var där lagomt till kvart i fem och började och riva och slita i problemen som fanns på jobbet ;) haha, det vill säga backa drive-in, uppfyllnader o sånt där!  Gick jätte bra faktiskt, som tur är. :) Börjar fan bli peppad för att börja jobba på bestämda tider igen! Men bör nog vänta tills piercingen har läkt innan jag börjar helt igen eftersom det kommer en ny restaurangchef snart och jag vet inte vad han tycker om att jag jobbar med piercingen!

Jobb imorgon med faktiskt! Magda ville ha bort sitt nattpass så jag tog det ;) Måste ha mer pengar, haha känner mig så fattig! Dock så är det ju natt vilket innebär att jag jobbar till 05.00 på morgonen och bussen till bollnäs går 7.45!:o Kommer vara hyffsat trött men kan ju sova på bussen påväg dit och hem :D Så det ska nog gå bra =)

Så från att inte ha nåt planerat alls i helgen så är jag nu fullbokad!
Söndagkväll spenderas antagligen hos ullis med massa plugg! =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0