En bra bit påväg!

Sådär.. Nu har jag tagit ett snack med min kära mor angående det jag pratade om förut. Som alltid så har vi olika åsikter men i slutändan så är det ju jag som bestämmer och det vet hon med!

Nu har jag iallafall kommit en bra bit på mina eventuella lösningar :) Skickat iväg 4 mail, kollat på lite jobb i stockholm och även pratat med nisse! Nisses jobb hade inga lediga tjänster just nu men lovade att höra av sig så fort det dök upp något! Så det känns tryggt, stockholms släkten är bäst som alltid:)

Då återstår det bara alltså att få svar på dessa mail och se vad dom säger.. Steg 2 är max, se vad dom har att erbjuda året ut iallafall! Menmen, nu ska jag inte prata för mycket för det är ju inte alls säkert att jag ska hoppa av heller! Går det bra med mina idéer så gör jag förmodligen det men det tar vi den dagen!

Nu måste jag äta något sedan läsa igenom prov papperna en gång till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0