Dead

Orkar verkligen inte skriva, men jag gör ett försök. Det var nonstop på jobbet i lördags natt! Fyfan säger jag bara.. Från tolv till halv 5 var det kö HELA tiden, och vet ni vad det värsta var? Att vi egentligen stänger kl 4.... Så jävla kul! Och självklart så måste idioter som man absolut inte vill träffa komma just den helgen, löningshelgen, då det är som värst med folk! Brast ut i gråt där på slutet men det behöver vi inte prata om :) Kom hem halv 8 imorse och somnade inte förän kl 10! Dead.

Vaknade iallafall vid halv 4 idag ut av en vind som blåste här utanför. Hallå, vakna av en vind? Ja, snacka om att det blåste. Less som jag kvar klev jag upp, duschade lite snabbt och sen så satt jag på bussen påväg in till jobbet!

Den här kvällen har iallafall varit hyfsat lugn fast vi har haft folk hela tiden, i stort sett. Mellan ungefär halv 11 och tolv så hade vi inte ett skit rent utsagt! Nån bil som kom i drive-in men annars så var det tvärdött! Carro som skulle komma och byta av mig var på plats strax efter tolv och äntligen fick jag åka hem, till min kära hund och min helt fuckade hamster som jag sitter och stör mig på just nu.. Hon hänger på gallret som är i taket på hans bur och gnager. Hon vill ut därifrån, stackarn! Haha, sådär hänger hon varje kväll/natt. What about idiots!

Ögonlocken är tunga som stenar!
Nu blir det film, och förhoppningsvis nåt till det!=D

Återkommer säkerligen imorgon med en aningens piggare uppdatering!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0