Besök i granlo

Nu är jag alldeles ny hem kommen från stan :) Där bjöds det på en promenad mitt i stan och sen så åkte vi och hälsade på johanna i hennes nya lägenhet som ligger i granlo! Kom kanske lite olämpligt för precis då vi kom så stod dem och diskuterade med kärringen som lagt ett hotbrev i johannas postlåda! Brevet innehöll meningar som "De skrattar högt när jag ska sova och de trampar på mitt tak" Haha, hallå? Vadå "de trampar på mitt tak?" Det är väl förfan johannas golv efterblivna tantjävel :p Herregud, sånt där är så skrattretande! Lägenheten var iallafall jätte mysig och perfekt studentlägenhet så skönt för johanna iallafall att få komma närmare stan och vara lite för sig själv!

Klockan har ganska så precis slagit 22:00 vilket innebär att det börjar bli dags för att förbereda inför nattens sömn! Det vill säga dricka en kopp te, borsta gaddarna och sätta i laddaren i telefonen!

Lika bra att sätta igång nu med detsamma innan man blir sittandes alldeles för länge här! Ska upp relativt tidigt imorgon också så! Tänkte hinna med 07.45 bussen så jag inte stör alldeles för olämpligt medans det håller på att öppna restaurangen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0