12 timmars sömn

Godmorgon!
Ja, ni läste rätt.

Igår kväll blev jag inringd för jobb. Carro hade feber så dom behövde nån erfaren, så det var bara att ställa upp =) Precis innan dom ringde så hade vi precis kommit hem från Emils match, matchen där dom vann pojkallsvenskan 2008!;) Grattis grabbar! :D Blev as glad, haha. Serievinnarna! Oj, vad jag skryter..

Okej. Natten var iallafall inte ett dugg rolig. Men jag stod i drive-in så jag ska faktiskt inte klaga. Vägrar att ha kassa på nätterna! De suugääär! Men kön tog slut som alla andra nätter iallafall och vi kunde börja stänga! Fick gå runt 05.15. Mopeden hem och det var kallt så in i helvete :o Bäddade ner mig i sängen direkt när jag kom hem med en sisådär 3 filtar ovanpå täcket och sov enda till 18.30 idag HEHE

Blir nog lätt att somna ikväll =) Not

Hoppas på att få med mig mamma till ica snart och hyra film!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0