Utgång på ingång!

Efter många om och men så har mina kära arbetskamrater lyckats att övertala mig till att följa med ut imorgon! Jag har sagt nej hela tiden eftersom jag ska upp 10 på lördagen men då föreslagit att gå ut på lördagen, men de har vägrat och nu fick de som de ville! :p Ska bli riktigt kul faktiskt.. Man känner ju inte så många här så det ska inte skada att gå ut och lära känna massa nytt folk!:) Maria ska med också, då blev jag glad!:D Hon är ju den jag pratar med mest på jobbet o så också:)

Tack kära mamma och pappa för ert stöd och er enorma hjälp! Ni är underbara båda två<3

Så imorgon blir det jobb och sen utgång
! Hoppas på att kunna knäppa lite bilder också :)

Godnatt =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0