TELIA

Att skaffa telia abonnemang är nog det dummaste jag gjort hittils i mitt liv, iallafall nästan.
Var tionde dag kl 10, cirka, så dras det 25 kronor från nåt som heter eurobate..
Eurobate är en hemsida med telefon signaler och annat onödigt till telefonerna.
Jag kan inte påminnas av att jag har haft med dem att göra och dom finns inte med i den löpande fakturan heller där man ser exakt alla samtal man ringt och alla sms som man har skickat.
Jag och pappa försökte ringa dom idioterna igår men det är klart att dom har stängt av alla nummer som de har! Bedrägeri kallas det! Antagligen är jag inte ensam om detta.
Så idag ska jag och pappa åka ut till en telia butik och prata med dem. Jag tänker inte betala för det där så länge det inte finns några bevis på att jag haft med dem att göra! Dom får helt enkelt säga upp mitt abonnemang och spärra det på något konstigt vänster för jag går inte med på att det finns ett företag som drar 25 kronor var tionde dag från mitt abonnemang. Och för er som tänker lägga en dum kommentar om att det "bara är 25 kronor" så tänkte jag passa på att säga redan nu att det blir en hundring i månaden. Okej, vad är 100 kronor i månaden? Jo det är 1200 på ett år som jag skulle kunna ha gjort mycket roligt för!

Nog om det där kanske. Igår blev det bara en hemmakväll framför tvn med familjen. Blev inte allt för peppad till att göra något  "kul" när jag såg fakturan. Men jag hade lagomt kul ändå efter omständigheterna! =D Jag bakade  världens godaste kladdkaka, tro mig, och såg på idol och lyxfällan :)

Idag väntar jobb och ett besök hos telia!


Kommentarer
Sandra

Hoppas du fått nån ordning på att det där företaget drar pengar ifrån dig. Ä inte arg på telia bara, dom har nog inget med saken att göra. Dä är det företaget Eurobate som du nämnde. :p Och tro mig, du är absolut inte ensam om det

2008-10-12 @ 21:16:52
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0