Stockholm

Nu är jag äntligen på plats och har varit det ett bra tag. Mormor och Uffe kom och hämtade mig på scandic hotel i upplandsväsby strax efter 4 tiden i eftermiddag. Vi åkte direkt och köpte dagens middag, dagens lyxmiddag!;) Fläskfilé med klyftpotatis och champinjoner! Gissa om jag blev glad?;) Hade till och med en sån tur att jag fick matlåda tills tisdag. Strålande! Medans de två lagade middagen så passade jag på att packa upp resväskan och sortera i ordning lite där inne på mitt rum! Kommer nog bli bra det där när jag väl fått dit grejerna som jag hade på mitt rum i matfors. Som tur är så kommer dessa saker i helgen med mammas och pappas hjälp! Och såklart min elsi pelsi :) Jysses vad jag kommer att sakna elsa=(

Ikväll ska jag följa med mormor på hennes jobb och vara där hela natten! Jobbar gärna gratis då det gäller små bebisar jag :) Hihi. För er som inte vad hon jobbar med så är det med för tidigt födda bebisar. Oftast är dom född någongång mellan vecka 30 och fram till vecka 36 ungefär. Det förekommer såklart också äldre och yngre små bebisar ibland!

Så det är vad jag ska göra inatt alltså! Kanske skriver något mer ikväll och om inte så hörs vi imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0