Smatter smatter..

Jag kan verkligen inte förstå mig på dem som säger att "det är så mysigt när det regnar, helst när man ska sova!" För mig är det bokstavligen ett uppretande ljud som gör mig stressad och gör att jag inte kan sova. Blir alltid lika glad när man kollar i tidningen; regn, regn, regn..  Jag vill ha sömn!=( Det här är 6e natten nu som jag sover dåligt! Och det jag inte kan förstå är varför jag ligger helt klar vaken fastän att jag gäspar upprepande gånger och ögonlocken så tunga.. Wierd! Jag vill iallafall ha mer sömn, det är det enda jag vet!

Blev väckt nångång strax efter 7 av att dom ringde från jobbet imorse, då hade jag sovit 3 timmar!!(???) Och eftersom jag vill jobba och behöver timmar så tog jag på mig det passet, och vill ni veta vad det underliga är? JAG ÄR PIGG! Men liksom, va? Jag sover högst 5 timmar per natt och så har det varit sen i fredags, men ändå är jag pigg och glad hela dagen lång fram tills det att klockan blir runt 3-4 på morgonen? Och då har jag varit aktiv sen morgonen och hela dagen/kvällen. :s Håller ni inte med om att det är sjukt?

Okej, nog om det. Ska strax åka in och jobba! Det blir 09:10 bussen härifrån och jag börjar jobba kl 10. Har Irénes pass för att hon är sjuk vilket innebär att jag kommer att jobba som serveringsvärd idag! Dock inte så himla länge men huvudsaken jag får några timmar iallafall så att det kommer nån lön!

Nu ska jag fylla upp vattenflaskan och packa matlådan!=D
Ha en jätte bra dag allihop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0