onsdag och jobb..

Hejsan!

Kände verkligen ingen lust till att skriva något i bloggen igår så jag hopas att ni har överseende med detta :) Var iallafall in en sväng till stan men hittade såklart inte det jag sökte! Typiskt.. Istället så träffade jag johanna och linda på stan och drog en runda med dem, blev även lite subway käk på det ;) Mums! Drog hem till johanna och käkade mackorna! I stort sett hela kvällen spenderades i hennes lägenhet tillsammans med henne, linda, crilla, karin och tomas! Kom hem vid 10 tiden igårkväll :)

Vaknade för bra precis en timme sen av att min kära hund kom och väckte mig i sängen =D Lite arg bör jag vara på henne med tanke på att jag inte sovit många timmar inatt men hon är så söt så det går inte att vara arg på henne idag :) Har precis skickat iväg ett mail till yrkesvägledaren på HR om att få bli överksriven på IV och betalat en räkning =D Så nu har jag gjort dagens viktigaste =) Kan inte vara annat än stolt ;) Hoppas bara på att hon ringer upp idag så jag slipper gå omrking att tänka mer på detta!

Om två timmar väntar jobb. Tänkte åka in redan nu snart med 14.20 bussen, kolla pärmen lite om det finns några pass och så över! Hoppas kan man ju alltid göra men man är ju där alldeles för sällan för att man ska hinna ta några!!=/

Nu ska jag ringa och smöra lite för pappa och se om han är sugen på att hämta mig när jag slutar så att jag hinner hem till Oskyldigt dömd. Missade premiären av den förra veckan men nu ska jag banne mig se det!;) Det är ju trots allt Mikael Persbrandt fffs=D

Nu ska jag ta och göra mig i ordning!
Ha en bra dag allihop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0