Nu vill jag bli frisk!

Förkylningen blir bara värre och värre för varje dag som går. Halsen gör mer ondare och hostan blir allt kraftigare! =( Tycker faktiskt lite synd om mig själv som ska behöva bli sjuk.

Helgen har iallafall varit super! Hade jätte kul i fredags även om det hände vissa saker som inte riktigt borde ha hänt, menmen sånt är livet och det går vidare!

Jag hoppas att jag inte lovat er några bilder för jag har faktiskt ingen lust med att lägga upp dem ;) Haha.

Idag ska jag bara ta det lugnt och ligga i sängen och kurera mig! Kanske ska ta en liten frisk promenad upp till Kattis sen också! Vi får se.

Har sökt lite nya jobb också. Hittills har jag sökt på The bodyshop, SF och IKEA. Hoppas någon av dem nappar och svarar iallafall!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0