Hela veckan lång..

Jobbar heeela jävla veckan :/ Känns dåligt surt eftersom ullis är här! Just den här veckan jobbar jag måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag då hon är här! Vilken fullträff va? Haha. Bättre lycka nästa gång som man säger :)

Idag var det dödligt mycket folk på jobbet, men på grund av min hosta så lyckades jag byta bort mig till att få sluta 17 istället för 19, tack till den som tog på sig det! Har glömt vad du heter :p

Inte gjort så mycket ikväll. Köpt ut hela coop konsums sortiment av snacks och godis och snackat med robban i telefon :D Inte varje dag man gör det så det var trevligt att han hörde av sig :)

Nu väntar jag bara på att klockan ska slå sov dags..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0